راهنمای انتخاب سایلنسر اگزوز


 

سایلنسر اگزوز انواع ژنراتور :

همانطور که میدانیم ژنراتور های دیزلی و گازسوز که به موتور های درون سوز معروف هستن هنگام کارکرد صدای زیادی تولید میکنند که این صدا به حدود 110 دسیبل میتواند برسد به همین دلیل در صورتی که در مجاورت این موتور ها افرادی ساکن باشند حتما با صدای آزار دهند این موتور های درون سوز مواجه خواهند شد  که این صدا از دو بخش تشکیل شده است 1- صدای جانبی موتور  2- صدای اگزوز خروجی موتور که مسلما سهم صدای اگزوز خروجی موتور بیشتر از صدای بدنه و جانبی موتور می باشد در نتیجه در صورتی که کارفرما  بخواهد صدای این موتورها  را کاهش دهد در مرحله اول راه کم خرج تر استفاده از سایلنسر اگزوز می باشد .

تاثیر سایلنسر اگزوز و مشخصات آن :

سایلنسر اگزوز های تولیدی گروه ایرانیان ژنراتور پارس از نوع سوپر سایلنت می باشد یعنی در ساخت ان از ورق با ضخامت بالا استفاده شده که داخل آن از یک شبکه مشبک و سلولی محاسبه شده بر اساس مشخصات موتور شما استفاده شده و به جهت جلوگیری از انتشار صدا از بدنه سایلنسر و جلوگیری از انتقال گرما این منابع به صورت دو جدار با پشم سنگ فشرده ساخته شده اند .سایلنسر های این شرکت قابلیت این را دارند که به صورت ورودی از سر یا بغل منبع ساخته شوند در نتیجه این امکان را به مشتری میدهند که بتوان سایلنسر را به صورت خوابیده یا ایستاده نصب کند .سایلنسر اگزوز های ساخته شده توسط این گروه امکان کاهش صدا تا 50 درصد بر اساس شرایط محیطی را دارا می باشند .

برای سفارش سایلنسر اگزوز چه موارد را بیاد بدانیم ؟

1-قطر خروجی اگزوز موتور یا در صورتی که موتور شما دارای توربو شارژر می باشد قطر دهنه خروجی توربو

2-تعداد خروجی اگزوز شما : در موتور هایی که دو عدد توربو دارند که عموما موتور های توان بالا می باشند دارای دو عدد خروجی اگزوز هستند

3-توان موتور شما و اینکه موتور شما در چند درصد از ظرفیت نامی خود در حال کار می باشد .

4-طول لوله کشی و تعداد زانویی هایی که در مسیر اگزوز کشی استفاده می شوند .

درصورت استفاده از سایلنسر غیر استاندارد چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

در بازار گاها ممکن است شما با قیمت های وسوسه کننده ای روبه رو شوید که در مورد سایلنسر به شما خواهند داد ,البته همیشه این نکته را در نظر بگیرید که در صورتی که سایلنسر بدون محاسبه و غیر استاندارد ساخته شود نتها صدای شما را کاهش نخواهد داد بلکه با ایجاد فشار برگشتی بر روی موتور هم توان موتور شما را کاهش میدهد و هم به دلیل ایجاد گرمای بیش از حد در بخش خروجی موتور و فشار در پشت پیستون که به اصطلاح back persuuer   میگونید عمر موتور شما را نیز کاهش خواهد داد .

آیا امکان ساخت سایلنسر سفارشی وجود دارد ؟

در صورتی که شما سایلنسر خاصی دارید که از لحاظ ابعاد یا حتی کارکرد خاص باشد مهندسین شرکت این امادگی را دارند که نمونه مشابه سایلنسر شما را با همان کیفیت ارائه دهند .

نحوه سفارش سایلنسر برای شهرستان ها چگونه است ؟

در صورتی که شما امکان مراجعه حضوری را نداشته باشید میتوانید مبلغ سایلنسر را به حساب شرکت واریز نمایید تا سایلنسر از طریق باربری برای شما ارسال شود.

ساخت سایلنسر چقدر زمان خواهد برد ؟

معمولا سایلنسر های زیر 12 اینج دو تا سه روز کاری زمان برای ساخت نیاز دارند و برای سایلنسر های بزرگتر می بایست با کارشناسان شرکت صحبت نمایید .

 

جهت سفارش سایلنسر میتوانید با کارشناسان شرکت تماس حاصل  فرمایید .


 

کلمات کلیدی : خرید سایلنسر اگزوز ,راهنمای انتخاب سایلنسر اگزوز ,مشخصات سایلنسر خوب , صدا خفه کن دیزل ژنراتور ,کاهش صدای دیزل ژنراتور